Чому TikTok підходить бізнесу та експертам
- Умови взаємної вигоди. Платформа сама просуває користувачів, які регулярно викладають контент, колаборують, приводять нову аудиторію.
- Платоспроможна аудиторія. Найактивніші користувачі TikTok – люди у віці від 24 до 35 років.
- Експертний контент на платформі просувається нарівні з розважальним і легко знаходить аудиторію.
- Формат контенту – короткі вертикальні ролики. Такі відео легко як споживати, так і створювати.
- Безкоштовне та органічне зростання аудиторії, яку додатково можна «переманити» в інші соцмережі: Instagram, YouTube тощо.
- Універсальний формат контенту, який можна викладати не тільки в TikTok, але й у stories, reels, пости, YouTube Shorts і так далі.
- Потужний інструмент лідогенерації, адже він ще не використовується бізнесом настільки активно, як інші соцмережі.
Але головне:
TikTok – це розумний таргет, в якому контент народжує аудиторію. Який контент ви знімаєте, таку аудиторію і отримуєте.
Як працюють алгоритми TikTok
Алгоритми TikTok оцінюють кожну одиницю контенту за чотирма основними показниками:
- Глибина перегляду.
- Регулярність публікації нового контенту.
- Вовлеченість.
- Якість (при цьому, якщо ідея класна, то неважливо, наскільки технічно грамотно зроблено відео).
Як продавати продукти та послуги через TikTok
Аккаунт у TikTok можна монетизувати кількома способами:
- Продавати рекламу.
- Стати амбасадором.
- Продавати експертні послуги (консультації, сайти, налаштування таргета тощо).
- Продавати інфопродукти (курси, вебінари, тренінги).
- Переганяти трафік із соцмережі на ключові платформи бізнесу, конвертувати користувачів у клієнтів.
- Використовувати внутрішню монетизацію TikTok.
- Займатися SMM у TikTok.
Якщо говорити про просування бізнесу та/або експерта в TikTok, найкраще зараз працюють продажі через лід-магніт – безкоштовний продукт, який приваблює аудиторію. З його допомогою варто переганяти трафік із TikTok у чат-бот, розсилку, на сайт і так далі. Так у вашу воронку продаж потраплять сотні тисяч людей.
В цьому випадку процес продажу можна розділити на п’ять етапів:
- Контент-маркетинг Створюємо довіру до експерта або бренду за рахунок корисного або розважального контенту. Набираємо аудиторію.
- Вбудовування СТА в ролики Якщо ви почнете продавати одразу, ролик не зайде. Але якщо спочатку дасте користь, а потім зробите невелику рекламну вставку, це спрацює. Використовуйте формулу 90+10. 90 % ролика – розвага або користь, 10 % – реклама.
- Відправка людей за посиланням у профілі Сайт, Taplink, лід-форма – заздалегідь визначтеся, яка платформа буде для вас ключовою і максимально ефективно конвертує користувачів у клієнтів.
- «Прийняти» трафік на сайті Людей, які перейшли на посадкову сторінку, потрібно грамотно направити до покупки. Можна або запропонувати їм лід-магніт (безкоштовний продукт), або tripwire (продукт-наживку вартістю до трьох тисяч грн).
- Зібрати людей у базу Головне завдання на цьому етапі – запропонувати щось безкоштовне або недороге, щоб натомість отримати не гроші, а лояльність і контакти аудиторії.
Як правильно зайти в TikTok
- Аналіз конкурентів і ринку Головна проблема бізнесу в TikTok: усі намагаються зробити щось, чого ніхто не робив. Це невірно: у TikTok є чітко окреслені тренди та популярна музика, які самі по собі приваблюють нову аудиторію. На цій платформі краще не вигадувати оригінальне, а проаналізувати ринок і трохи змінити, покращити те, що вже є. Подивіться, хто вже є на ринку, і чим вони чіпляють. Обов’язково вивчіть закордонний ринок.Як знайти конкурентів?
- Через пошуковик TikTok за ключовими тегами та хештегами.
- У підписках у конкурента.
- Через загальні хештеги: #learnontiktok #education #порадапрофі і так далі.
- На інших платформах: наприклад, на YouTube або в забороненій соцмережі з картинками (звідти йде багато трендів).
- Обсяг ринку та потенціал.
- Які теми та формати заходять найкраще.
- Монетизацію і воронки.
- Ідеї для роликів.
- Монтаж роликів.
- Образ і подачу.
- Вибір теми та опрацювання образу Знайдіть болі та інтереси аудиторії. Ви, як експерт, повинні розуміти, навіщо людина підписується на вас, що вона очікує отримати.Ідеальний контент будується на проблемах і тригерах клієнта. Оберіть конкретну тематику блогу. Потенційний підписник повинен з першого погляду зрозуміти, про що ваш блог.Заздалегідь визначте формати контенту, які будете використовувати частіше. Продумайте відмінні особливості персонажа: міміку, жести, жарти, фразочки, зовнішній вигляд. Все це впливає на запам’ятовуваність і впізнаваність образу.
- Контент на мільйон Форматів контенту в TikTok дуже багато. Вам важливо вибрати ті, які будуть використовуватися регулярно.Формати контенту для експертів і бізнесу:
- Опитування.
- Новини.
- Челленджі.
- Розмовні відео.
- Лайфхаки.
- Кейси.
- Шоу.
- Поради.
- Туторіали.
- Інтерв’ю.
- Топи.
- Міфи.
- Скетчі.
- Кавери.
- Соціальні ролики.
- Шоу.
- Експерименти.
- Танці.
- Інтерв’ю.
- Life-відео.
- POV.
- Інтерв’ю.
- Ліпсинки.
- Челленджі.
- Пародії.
- Ігри.
- Масштабування робочої моделі Ви зрозуміли, з чим виходити та що знімати. Тепер потрібно вирішити, як і куди рости.Людину з невеликою кількістю підписників від людини з великою кількістю підписників відрізняє тільки те, що один постійно тестує різний контент, а інший масштабує те, що у нього “вистрелило”.На прикладі бізнесу зрозуміти легше. Підприємець, який відкрив прибуткову кав’ярню, йде відкривати другу кав’ярню, а не магазин іграшок. Якщо один із ваших роликів зайшов, потрібно зробити ще кілька подібних роликів. Це допоможе вам швидко рости.
Помилки, яких не можна допустити на старті
- Зайти в TikTok і прийняти позицію глядача. Краще витрачати 15 хвилин на створення контенту, ніж 3 – на його споживання.
- Знімати все підряд: тренди, танці, котики. Потрібно заздалегідь окреслити коло тем і форматів, через які ви зможете достукатися до аудиторії.
- Знімати довгі й нудні освітні відео. Велика тривалість зменшує глибину перегляду.
- Заморочуватися над зйомкою роликів. Якість – це важливо, але куди важливіше харизма, вміння утримати аудиторію (а це більше питання якісного сценарію).
- Неправильно побудувати стратегію, яка не призводить до досягнення цілей, або навіть не визначити ці цілі на старті.
- Робити все самостійно, не маючи знань і досвіду, не озираючись на конкурентів. Якщо ви не професіонал, за просуванням у TikTok краще звернутися до спеціаліста.
Leave a Reply