Тік-ток. Просування

Чому TikTok підходить бізнесу та експертам

  1. Умови взаємної вигоди. Платформа сама просуває користувачів, які регулярно викладають контент, колаборують, приводять нову аудиторію.
  2. Платоспроможна аудиторія. Найактивніші користувачі TikTok – люди у віці від 24 до 35 років.
  3. Експертний контент на платформі просувається нарівні з розважальним і легко знаходить аудиторію.
  4. Формат контенту – короткі вертикальні ролики. Такі відео легко як споживати, так і створювати.
  5. Безкоштовне та органічне зростання аудиторії, яку додатково можна «переманити» в інші соцмережі: Instagram, YouTube тощо.
  6. Універсальний формат контенту, який можна викладати не тільки в TikTok, але й у stories, reels, пости, YouTube Shorts і так далі.
  7. Потужний інструмент лідогенерації, адже він ще не використовується бізнесом настільки активно, як інші соцмережі.

Але головне:

TikTok – це розумний таргет, в якому контент народжує аудиторію. Який контент ви знімаєте, таку аудиторію і отримуєте.

Як працюють алгоритми TikTok

Алгоритми TikTok оцінюють кожну одиницю контенту за чотирма основними показниками:

  • Глибина перегляду.
  • Регулярність публікації нового контенту.
  • Вовлеченість.
  • Якість (при цьому, якщо ідея класна, то неважливо, наскільки технічно грамотно зроблено відео).

Як продавати продукти та послуги через TikTok

Аккаунт у TikTok можна монетизувати кількома способами:

  • Продавати рекламу.
  • Стати амбасадором.
  • Продавати експертні послуги (консультації, сайти, налаштування таргета тощо).
  • Продавати інфопродукти (курси, вебінари, тренінги).
  • Переганяти трафік із соцмережі на ключові платформи бізнесу, конвертувати користувачів у клієнтів.
  • Використовувати внутрішню монетизацію TikTok.
  • Займатися SMM у TikTok.

Якщо говорити про просування бізнесу та/або експерта в TikTok, найкраще зараз працюють продажі через лід-магніт – безкоштовний продукт, який приваблює аудиторію. З його допомогою варто переганяти трафік із TikTok у чат-бот, розсилку, на сайт і так далі. Так у вашу воронку продаж потраплять сотні тисяч людей.

В цьому випадку процес продажу можна розділити на п’ять етапів:

  1. Контент-маркетинг Створюємо довіру до експерта або бренду за рахунок корисного або розважального контенту. Набираємо аудиторію.
  2. Вбудовування СТА в ролики Якщо ви почнете продавати одразу, ролик не зайде. Але якщо спочатку дасте користь, а потім зробите невелику рекламну вставку, це спрацює. Використовуйте формулу 90+10. 90 % ролика – розвага або користь, 10 % – реклама.
  3. Відправка людей за посиланням у профілі Сайт, Taplink, лід-форма – заздалегідь визначтеся, яка платформа буде для вас ключовою і максимально ефективно конвертує користувачів у клієнтів.
  4. «Прийняти» трафік на сайті Людей, які перейшли на посадкову сторінку, потрібно грамотно направити до покупки. Можна або запропонувати їм лід-магніт (безкоштовний продукт), або tripwire (продукт-наживку вартістю до трьох тисяч грн).
  5. Зібрати людей у базу Головне завдання на цьому етапі – запропонувати щось безкоштовне або недороге, щоб натомість отримати не гроші, а лояльність і контакти аудиторії.

Як правильно зайти в TikTok

  1. Аналіз конкурентів і ринку Головна проблема бізнесу в TikTok: усі намагаються зробити щось, чого ніхто не робив. Це невірно: у TikTok є чітко окреслені тренди та популярна музика, які самі по собі приваблюють нову аудиторію. На цій платформі краще не вигадувати оригінальне, а проаналізувати ринок і трохи змінити, покращити те, що вже є. Подивіться, хто вже є на ринку, і чим вони чіпляють. Обов’язково вивчіть закордонний ринок.Як знайти конкурентів?
    • Через пошуковик TikTok за ключовими тегами та хештегами.
    • У підписках у конкурента.
    • Через загальні хештеги: #learnontiktok #education #порадапрофі і так далі.
    • На інших платформах: наприклад, на YouTube або в забороненій соцмережі з картинками (звідти йде багато трендів).
    Що дивитися у конкурентів?
    • Обсяг ринку та потенціал.
    • Які теми та формати заходять найкраще.
    • Монетизацію і воронки.
    • Ідеї для роликів.
    • Монтаж роликів.
    • Образ і подачу.
  2. Вибір теми та опрацювання образу Знайдіть болі та інтереси аудиторії. Ви, як експерт, повинні розуміти, навіщо людина підписується на вас, що вона очікує отримати.Ідеальний контент будується на проблемах і тригерах клієнта. Оберіть конкретну тематику блогу. Потенційний підписник повинен з першого погляду зрозуміти, про що ваш блог.Заздалегідь визначте формати контенту, які будете використовувати частіше. Продумайте відмінні особливості персонажа: міміку, жести, жарти, фразочки, зовнішній вигляд. Все це впливає на запам’ятовуваність і впізнаваність образу.
  3. Контент на мільйон Форматів контенту в TikTok дуже багато. Вам важливо вибрати ті, які будуть використовуватися регулярно.Формати контенту для експертів і бізнесу:
    • Опитування.
    • Новини.
    • Челленджі.
    • Розмовні відео.
    • Лайфхаки.
    • Кейси.
    • Шоу.
    • Поради.
    • Туторіали.
    • Інтерв’ю.
    • Топи.
    • Міфи.
    Формати контенту для блогерів:
    • Скетчі.
    • Кавери.
    • Соціальні ролики.
    • Шоу.
    • Експерименти.
    • Танці.
    • Інтерв’ю.
    • Life-відео.
    • POV.
    • Інтерв’ю.
    • Ліпсинки.
    • Челленджі.
    • Пародії.
    • Ігри.
  4. Масштабування робочої моделі Ви зрозуміли, з чим виходити та що знімати. Тепер потрібно вирішити, як і куди рости.Людину з невеликою кількістю підписників від людини з великою кількістю підписників відрізняє тільки те, що один постійно тестує різний контент, а інший масштабує те, що у нього “вистрелило”.На прикладі бізнесу зрозуміти легше. Підприємець, який відкрив прибуткову кав’ярню, йде відкривати другу кав’ярню, а не магазин іграшок. Якщо один із ваших роликів зайшов, потрібно зробити ще кілька подібних роликів. Це допоможе вам швидко рости.

Помилки, яких не можна допустити на старті

  • Зайти в TikTok і прийняти позицію глядача. Краще витрачати 15 хвилин на створення контенту, ніж 3 – на його споживання.
  • Знімати все підряд: тренди, танці, котики. Потрібно заздалегідь окреслити коло тем і форматів, через які ви зможете достукатися до аудиторії.
  • Знімати довгі й нудні освітні відео. Велика тривалість зменшує глибину перегляду.
  • Заморочуватися над зйомкою роликів. Якість – це важливо, але куди важливіше харизма, вміння утримати аудиторію (а це більше питання якісного сценарію).
  • Неправильно побудувати стратегію, яка не призводить до досягнення цілей, або навіть не визначити ці цілі на старті.
  • Робити все самостійно, не маючи знань і досвіду, не озираючись на конкурентів. Якщо ви не професіонал, за просуванням у TikTok краще звернутися до спеціаліста.

Leave a Reply

Your email address will not be published.